höhöö

 

Lovar du att vara ärlig? nä duvet.. jo såklart! :)

Du heter: Denise

Smeknamn: isf Nise, men används bara av vissa

Låt som när du är ledsen sörjer till?: vrf lyssna på deppmusik när man är ledsen? USCH

man blir ju bara mer deprimerad då hihi

Beroende av: onyttigheter och tyvärr uppmärksamhet.. döda mig

Vad tror folk om dig?: vne? men säkert att jag är värsta stor bakom skärmen och sen

en fegis i verkligheten.. tror nästan på det själv men om jag ska vara ärlig så äre inte så..

Stämmer det?: -


Vad får du oftast komplimanger för?: Min hårfärg! Och mitt pigment (stav?) typ att jag är så brun osv.

Vad säger du för att imponera på någon?: Jag är rik ska vi knulla?

Hur imponerar man på dig?: Man ska vara sig själv och ha humor!

Brukar du skratta för dig själv?: ohja

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Okej"

Var bor du?: Stockholm, Söder och i förorteeewwn

Trivs du där?: yes


Äger du några converse: yesyes - 4 par

Sprit, cider, vin eller öl: asså jag dricker inte men isf cider elr öl

Brukar du bli för full: nope (A)

Vad har du för mobil operatör: Telefuckingkuknor

Är du allergisk mot något: nej (Y) wihoooooo

Har du haft sex idag: hahaha nej

Hur svarar du i mobilen: "Hallå?"

Vem ringde du senast?: papiaaöö


Vad sa du senast till den du pratade i telefonen med: "När kommer du hem?" HAHA

Antal timmar sömn inatt: hm.. 7-8 ?

Sov du ensam: haha yees. på soffan HAHAHAHA :$

Brukar du komma i tid: oftast

När mår du bra: När jag har kul HAHHA , när jag är med mina vänner och när

jag knarkar nivet. haha nejdå men osv osv ni fattar
När blev du fotad senast: Idag, men om man måste räkna med att någon ANNAN fotar

en så.. jag vene ganska längesen faktiskt

Hur känner du dig nu: såhäär gullig, visst e jag söt? ↓

Vad tycker du om fötter: mumssss

Vad saknar du: en .. hmm.. pojkvän? mjaaouii

Hade du en bra kväll igår: ja d tror jag? elr vad gjorde jag igår?

Favorit dryck på morgonen: oboy, te, kaffe eller juice

Rakar du benen: ahrå

När brukar du oftast gå och lägga dig: vardag 10-11 och helg 12-5

Är du blyg?: ganska.. fast njaa.

Sysslar du med någon idrott: nej men ska börja dancehall med mina änglar BAM$$

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: jadå! 


Vad skulle du göra om du vore kille/ för en dag: Stå upp och kissa! Hahah driver, inte fan vet jag..

Är du nöjd med ditt liv: Jag ska inte klaga!

Är du bortskämd: Nej det tycker jag inte jag är

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: vet inte

Vad längtar du till?: Sommar

Har du bra vänner och äkta vänskap?: ♥ mina vänner

Hur gammal är du: 13

Tycker du om någon just nu: nej

Du samlar på: när jag var liten samlade jag på snäckor men nu har jag inget speciellt

Gröna eller röda äppeln: gröna! eller sånadär rosa hehe

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Boquist ingen tvekan

Vilken tid gick du upp idag: 12

När grät du senast: jättelänge sedan.. eller det kan ha kommit tårar när jag slog i min tå

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej det är störigt när folk fokuserar för mycket på sånt

När går du upp ur sängen en helgmorgon: olika

Har du piercing: Nej

Vill du gifta dig: yupp

Vill du ha barn: jaa nån gång

Är du bra på att laga mat: Jag är pro.

Hur vig är du: ganska ovig, en jag jobbar på det

Vad dricker du helst när du är törstig: Iskallt vatten

Tror du på ett liv efter döden: vet inte

Tycker du om sushi: japp!!

Vad äter du helst när du ser på film: Chips & dipp

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej, skilda

Vilken ögonfärg har du: Blå/Grå/Brun/Grön har typ alla färger

Har du någon gång gråtit dej till sömns:


Kommentarer

Kommentera här sötnos:

Alla har ett namn! :)
Kommer du tillbaks?

Någon mail? (bara vi ser)

Någon blogg?

Vi vill veta!

Trackback
RSS 2.0