Jag AVLIDER

Hoho tycker oehört synd om mig just nu.. Har typ 7 st blåsor över hela tungan
(fett ofräscht, ingen aning var de kommer ifrån), och så är jag helt forever alone hela veckan.. askul! :(
HAHAHAAHAHAHAH och så är det så synd att jag måste skriva ut det över bloggen också. wihooooooooo.
Nej men Carro, Amanda och Ellen är alla bortresta i Thailand, Sundsvall och Italien FMLFMLFMLFMLFMLFML
FUUUCK höhö nej men nu ska jag hitta på något riktigt skojjsigt HAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAH
hajdoo babes :)
↑ SAME SHIT ↑

Kommentarer
Skrivet av: Ellen Paulsen

Kanske borsta tänderna bättre? Om du ens gör det? Äta mindre socker? Jag är tandläkare så jag vet ;) Jag hittade eran fina blogg på nätet! Hoppas mina tips va bra,ha en bra dag sötnosar! /En tandläkare på Eastman

2012-04-11 @ 18:17:25




Kommentera här sötnos:

Alla har ett namn! :)
Kommer du tillbaks?

Någon mail? (bara vi ser)

Någon blogg?

Vi vill veta!

Trackback
RSS 2.0