Denises planer

IDAG ALLTSÅ
Har bara varit hemma & slöat. Tagit hand om lillebrorsan också eftersom att han har feber
den stackarn .. Sjukt tråkig dag, men man kan behöva tagga ner lite ibland haha..!
Hmm.. vet inte riktigt vad som händer ? Ska iaf hem till mami sen!
Då drar jag till t-centralen och ska på sån där kontroll hos min optiker haha! Nej men vi ska bara kolla
så att jag inte behöver ännu starkare linser osv. Sen måste jag till Punkt Shop & handla hängslen
(VITA!!) tills på Fredaag :D Sen drar jag hem till Mikaela och hämtar hennes Air Max som jag ska få låna
på Fredag!
AVICII!!
Först drar vi hem t mig, och har kul hahahhahaha, fixar oss osv blablablaaa. Sen drar vi in till stan
och väntar på att få komma in.. Och sen? PARTYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY !
Hahaha gud vad tråkig jag är ...
-
Pussar // Denise ♥

Kommentarer

Kommentera här sötnos:

Alla har ett namn! :)
Kommer du tillbaks?

Någon mail? (bara vi ser)

Någon blogg?

Vi vill veta!

Trackback
RSS 2.0