VÄLKOMMNA!

Heej välkomna till min (Mikaela) och Denise blogg. Denise är 99a och jag är 98a båda vi går i västbergaskolan i telefonplan. Denise bor i telefonplan och mariatorget och jag bor i axelsberg. Jag har tre syskon en storebror (Alexander som bor i Chile) och två stora systrar (Emilia och Carolina) jag är halv chilenare (min pappa kommer där i från). Denise har en lillebror som heter Tom. Båda vi går i 6b. Vi ska blogga om dagens outfit, tävlingar, gäst bloggare m.m annat skoj vi ska försöka blogga så mycket som möjligt men Denise ska fortsätta blogga på sin andra blogg och själv är jag på g med en ny blogg men vi ska fota och dela med oss varje dag med roliga grejer ha det så bra tills nästa inlägg (inom kort ) puss så länge ! Lite bilder på mig och Denise kommer här <3


Denise                                         Mikaela

Denise             Ljubica               Mikaela                          Ellen
Vadå mongo?

Tråkig bildlektion!
Bloggar lite senare puss! <3 //Mika

Kommentarer
Skrivet av: Caroline

Jättefin blogg! Läs, följ, och kommentera gärna min blogg! :)<3

2012-02-25 @ 18:28:05
Blogg?: http://carolinejohnson.blogg.se/



Skrivet av: Alva

Vart har du köpt din väst (vet inte om det är din)den var jätte fin :)

2012-02-27 @ 14:32:36
Blogg?: http://cutealva.blogg.se/




Kommentera här sötnos:

Alla har ett namn! :)
Kommer du tillbaks?

Någon mail? (bara vi ser)

Någon blogg?

Vi vill veta!

Trackback
RSS 2.0